Udsalgsshopping – Efteråret 2015

2

15. december 2015 af Vejen til Birkin

Nu er jeg så småt ved at være færdig med at købe årets julegaver. Erfaringerne viser jo at de allerførste udsalgsmails kommer allerede den 25. december, så jeg kan jo allerede nu godt begynde at forberede mig. Jeg har fundet lidt forskelligt, og i meget forskellige prisklasser.

Udsalgs aw15

1. Sweater/Skjorte fra Custommade. Jeg er pt. vild med grå sweatre og blå skjorter, så denne kombinationer er i mine øjne pt fantastisk. 2. Bukser fra Envii. 3. Marine uldfrakke fra Carven. 4. Fin skjorte fra Hoss Intropia

Derudover tager jeg nok en tur i Magasin’s undertøjs afdeling samt jagter et par silke undertrøjer fx dem fra Saint Tropez.

Er der andre end mig der har planlagt hvad de skal kigge efter på udsalget?

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

 

 

 

 

2 thoughts on “Udsalgsshopping – Efteråret 2015

  1. Trine Lykke siger:

    Mit udsalg er også planlagt: 1. vinterstøvler 2. Træningstights 3.en earcuf af den opsigtsvækkende slags 4. sneakers, hvis jeg ikke får et par i julegave og 5. en top.

    Jeg regner ikke ed at købe det hele, men det er rart at have noget konkret at gå efter 🙂

    • Hej Trine.

      Ogsaa gode ting du har fundet frem. Jeg regener bestemt héller ikke med at jeg faar koebt alt paa min liste, men det er godt at have gjort sig nogle tanker inde, for ellers synes jeg ofte der ryger alt muligt andet i indkoebskurven.

      /Annette

Skriv et svar

