Skønhedsprodukter – Nyt til ansigtet

Skriv en kommentar

30. januar 2016 af Vejen til Birkin

Jeg har fået en ny creme til min Dior samling – Dior Capture Totale – Dream skin.

Dior Dreamskin

Jeg ved nu ikke om jeg synes det er en creme, for jeg tror ikke den kan stå alene uden at have en dagcreme under.

Men wow, den er lækker. Udover den bare er rar at smøre på, har en lækker konsistens, så er den drøj. Et pump på flaske er mere end rigeligt. Og hvad er det så den gør? Ja, men på én eller anden magisk måde, så udligner den ujævnheder i huden, får huden til at synes mere glat. Får den i det hele taget huden til at synes mere ensformig.

Jeg har ikke brugt den længe nok til at se om det er en vedvarende effekt, eller kun når cremen påsmøres.

Jeg har dog prøvet at se om man kan se en umiddelbar effekt. Jeg tror at kameraet og lysets dårlige effekt spilder meget ind, så jeg ved ikke helt om man kan se forskellen.

DreamSkin

 

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

Skriv et svar

